Algemene voorwaarden

Bestellen

Als je een artikel in de webshop hebt gevonden, selecteer je deze en klik je op In Winkelwagen. Wanneer je uitgeshopt bent, kan de bestelling worden afgerond door naar je winkelwagen te gaan en op Afrekenen te klikken. Op deze pagina dien je alle benodigde gegevens in te vullen. Hierna bevestig je de bestelling.
Na betaling is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren. 

 

Retouneren

Hoe retour ik mijn bestelling?

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Jammer, maar geen enkel probleem om deze te retourneren. bij Musthavesbynina heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen!

 

Binnen 14 dagen na ontvangst meld je dit via de mail ( info@musthavesbynina.nl). Vermeld het ordernummer en welk artikel je wilt retourneren. Na ontvangst van de bestelling dien je het artikel waarover je niet tevreden bent binnen 14 dagen in de originele verpakking ongedragen aan ons terug te sturen. Het retourssturen van producten geschiedt op risico van de klant.

 

Als wij jouw pakket in goede orde hebben ontvangen, in de originele verpakking, niet gedragen en zonder beschadigingen zal het aankoopbedrag, exclusief de verzendkosten, worden teruggestort. De terug betaling wordt binnen 7 werkdagen na ontvangst van het product verricht.                                                                                                  

 

Let op:

- Oorbellen en zwemkleding kunnen niet geretourneerd worden in verband met hygiëne. 

- Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd.

- Niet-identificeerbare retourzendingen kunnen we helaas niet verwerken.

- Retourkosten zijn voor eigen rekening. 

 

Krijg ik het totaal betaalde bedrag retour?
Na ontvangst van je retourzending, storten wij het bedrag direct terug op de (bank)rekening. Dit duurt maximaal 7 werkdagen.

 

Hoe kan ik een artikel omruilen?
Het is helaas niet mogelijk om een artikel te ruilen. Mocht je een artikel in een andere maat of kleur willen ontvangen, dan zal er een nieuwe order geplaatst moeten worden.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

Neem contact op met info@musthavesbynina.nl , op werkdagen zorgen wij binnen 48 uur voor een passende oplossing.